Koronawirus
Szanowni Państwo,
przypominamy o konieczności sporządzania list obecności na wszystkich zajęciach odbywających się na terenie Uniwersytetu.
Dane, które powinna zawierać lista obecności: imię i nazwisko Prowadzącego, tytuł, data, imiona i nazwiska uczestników zajęć oraz poniższy zapis:
“Zajęcia odbywają się zgodnie z zasadami określonymi w Zarządzeniu Nr 186 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 27 września 2021 r. w sprawie organizacji kształcenia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu w semestrze zimowym w roku akademickim 2021/2022.”
Podpisane przez Prowadzącego listy obecności prosimy przekazywać na koniec każdego dnia zajęć do dziekanatu WNH.
W przypadku kiedy zajęcia kończą się w godzinach popołudniowych/wieczornych proszę o zostawienie list w specjalnie przygotowanym do tego celu, zamkniętym, kartonie przy wejściu do dziekanatu.
Powyższa procedura wynika z faktu nałożenia na Uczelnię obowiązku przekazywania list obecności do Sanepidu w ciągu 24 godzin od uzyskania informacji o zachorowaniu studenta bądź nauczyciela akademickiego.